![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blob2808428040e112736966ba074c5eb9a1-1.jpg)
Referencje
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blob2808428040e112736966ba074c5eb9a1-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blob1b5c88e1370d962f32ef6b87315baf9d-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blob4fe8651c42d8710555965536de3ef973-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blob07c9942ceb72ce6ac1005b89bc008d07-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blob09bb70f2e33a748879a8469ff54c9b34-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blob91c0b4d56ec752b1b7115b1416ab75c2-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blob95d88cc566eaa9f2a82b6ebff490b5d5-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blob344b3ab7333a6d2c7dc2dde0a1c41bae-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blob5951d9014e245ddf53bec8ed31d1c79e-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blob511008cda7e28117b2e23844d8f8839d-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/bloba3980b9951448aff50ba22212a8357ee-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blobc40df85b5922db67c2ab1f5d694533fa-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blobc60727903486e77a52cc2b8c23cfbde1-1.jpg)
![](https://www.budokrusz.pl/wp-content/uploads/2022/05/blobf9c9167539c5d95d4d616596064e12f8-1.jpg)
OBWODNICA GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
Powstaje obwodnica Grodziska Mazowieckiego, która połączy węzeł Grodzisk Mazowiecki na autostradzie A2 z miejscowością Kałęczyn. Trasa została zaprojektowana jako jednojezdniowa z dwoma pasami ruchu i obustronnym poboczem. Na jej odcinku powstaną trzy obiekty mostowe o konstrukcjach monolitycznych, w tym most na rzece Mrowna oraz wiadukt drogowy nad linią kolejową 447. Łączna długość budowanej trasy wyniesie 7,5 km a całość inwestycji obejmuje również budowę dróg serwisowych, ścieżek rowerowych oraz pięciu skrzyżowań (w tym trzy typu rondo).
Prace realizowane są przez spółkę STRABAG na podstawie umowy z Mazowieckim Zarządem Dróg w Warszawie.
Budokrusz S.A., jako wiodący producent betonu, dostarcza na tę ważną dla regionu inwestycję beton mostowy, beton zwykły, podsypki cementowo-piaskowe oraz mieszanki cementowe w docelowej ilości ok. 16 000m3. Dodatkowo na podbudowy wykorzystane zostanie około 500 000 ton piachu pochodzącego z własnej kopalni.
Zakończenie inwestycji planowane jest na koniec 2022 roku.